WAVESPORT DIESEL D75

001Diesel

DANE TECHNICZNE

Rok produkcji:    2011

Długość:            244,0 cm

Szerokość:             65 cm

Waga:           około 19 kg

Wyporność           284 litrów

Kokpit:                  84 cm x 47 cm

Waga użytkownika   64 kg - 109 kg

Materiał:                polietylen

OFERTA WAŻNA DO: 31 sierpnia 2019

STATUS: DO KUPIENIA

DODATKOWE WYPOSAŻENIE

Wiosło: brak

Fartuch: brak

Kamizelka: brak

CENA

Cena początkowa:   1800 PLN 1400 PLN

Cena ostateczna:    1700 PLN

ZDJĘCIA

OFERTA WAŻNA DO: 31 sierpnia 2019

KONTAKT

preferowany: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Odbiór kajaka: okolice Starogardu Gdańskiego

STATUS: DO KUPIENIA

OPIS

Wavesport Diesel D75 to doskonały creekboat i rewelacyjny kajak górski. To solidna i bezpieczna,’’duuuuża łódka’’- bardzo stabilna i doskonale przystosowana do ’’rollingu’’. Tak jak każdy wavesport z serii D, charakteryzuje się dużą wypornością. Przeznaczony dla średniozaawansowanych i doświadczonych kajakarzy a także dla dużych i ciężkich osób (do 109kg). Jest to godny zaufania kajak, który daje się z łatwością kontrolować i prowadzić. Wysokie burty, płaskie dno i wyostrzone krawędzie pozwalają na szybką i fantastyczną przygodę podczas zjazdów na najtrudniejszych rzekach górskich Europy.

Kajak wyposażony jest w:

- oryginalne siedzenie z miękką nakładką,

- regulowane oparcie (system dociągania oparcia plus dwie dodatkowe regulacje z tyłu),

- górski, pełny podnóżek

- wkładki biodrowe,

- regulowane skrzydełka,

- słupki wypornościowe z tyłu i z przodu,

- uchwyty na dziobie i na rufie oraz dodatkowe na pokładzie,

- koreczek odpływowy.

Kajak jest w bardzo dobrym stanie z minusem. Normalna ilość zadrapań – żadnych poważnych czy głębokich. Nie ma też żadnego wklęśnięcia w dnie. Wyposażenie w pełni sprawne i mało wykorzystane. Kajak został wyprodukowany w 2011. Po trzech latach użytkowania czekał sobie spokojnie w garażu na kolejny sezon. Na początku 2014 roku podczas przeprowadzki doszło do niefortunnego wypadku, po którym  został on uszkodzony. Z dość znacznej wysokości spadło na niego duże imadło budowlane i kajak został uszkodzony przy lewym skrzydełku.
Po prostu pękł. Właściciel naprawił to (dość solidnie choć niezbyt czysto) i dalej używał ten kajak przez 2014 dosyć często na rzekach w Europie. Naprawa nie ma aż takiego znaczenia dla używania i śmiało można w nim śmigać do WWIII lub nawet WWIV. Naprawy tej aż tak nie widać, zwłaszcza jak założy się fartuch, no ale ona jest i na pewno wpływa na cenę.